Deze pagina bevat regelmatige updates m.b.t. de voorbereiding van het toernooi.
Het verdient aanbeveling deze pagina regelmatig te bezoeken.
Voor verdere vragen kunt U contact opnemen per e-mail met: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

13 oktober 2021
ZITPLAATSBEWIJZEN
Op verzoek van veel teams hebben we de mogelijkheid gemaakt om geregistreerde
toernooizitplaatsbewijzen af te halen bij de ingang van de toernooihal i.p.v. af te drukken/downloaden.
Veel teams moesten hun tickets weer doordistribueren naar de ouders/chauffers en dat zorgde voor veel rompslomp.

De tickets kunnen nu bij de ingang van de toernooihal worden opgehaald.
Daar kunnen ook de coachkaarten en de weegtickets voor de judoka's (tegelijkertijd) worden opgehaald.
Zorg dat U uw gegevens bij de hand heeft (ID van de Club (zie hier) en geregistreerde naam van de club)

10 oktober 2021
Met nog geen week meer voor het begin, hebben een aantal clubs
hun coachkaarten en/of zitplaatsen nog niet geregistreerd.
Coachkaarten en zitplaatsbewijzen worden alleen op naam verstrekt en kunnen NIET op het toernooi worden
aangemaakt. U dient dit online te doen.
Zonder geregistreerde coachkaart of zitplaatsbewijs krijgt U geen toegang tot ons toernooi.
Coachkaarten en weegbriefjes voor de judoka's kunnen voor aanvang worden afgehaald bij de Informatie Desk aan de ingang van de toernooihal.
Zitplaatsbewijzen kunnen online worden afgedrukt nadat de betalingen rond zijn.

6 oktober 2021
We hebben onze 'Laatste Toernooi Informatie" gepubliceerd.
Kijk HIER voor de documenten.

4 oktober 2021
Geregistreerde clubs kunnen van de judoka's een compleet tijdschema downloaden..
Login ons systeem en checkout [Documents] ==> [Total List Timings]
Tevens kunnen geregistreerde clubs het overzicht van alle deelnemers raadplegen: 
Login ons systeem en checkout [Documents] ==> [Participants].

3 oktober 2021
We hebben de tijdschema's en pouleplanning gepubliceerd.
Kijk HIER voor de documenten.

27 september 2021

De coachkaarten en zitplaatsbewijzen kunnen worden geboekt.
Zij worden per dag verstrekt en zijn afhankelijk van het aantal judoka's van het team dat op die dag participeert. Het aantal kan dus per dag verschillen.

Coachkaarten en zitplaatsbewijzen (voor bezoekers) zijn op naam gesteld en kunnen niet worden overgedragen aan derden.
Coaches mogen zich met een zichtbaar gedragen coachkaart en daarbij behorende polsband vrij in de zalen bewegen.
Judoka's mogen met hun weegbriefje/deelnemerskaart in de zalen bewegen.
Personen met een zitplaatsbewijs (bezoekers) mogen alleen op één van de twee tribunes plaatsnemen.
Er zijn geen vaste zitplaatsen op de tribunes en bezoekers mogen zich tussen de twee tribunes vrij bewegen.
Bezoekers mogen NIET in de zalen en hebben daar ook geen toegang.
Coaches en judoka's mogen NIET op de tribunes en hebben daar ook geen toegang.
Iedereen mag gebruik maken van het restaurant.
Coachkaarten zijn verplicht voor toegang tot de tatami's.
Op het toernooi kunt U geen coachkaarten meer registreren; dat kan alleen online tot 8 oktober.

Verdeling van de coachkaarten.
Per dag wordt per team het aantal coachkaarten vastgesteld a.d.h.v het aantal judoka's voor die dag.
Verdeling:

Aantal Judoka's/dag

Aantal Coachkaarten

1

1

2-5

1

6-13

2

14-16

3

17 of meer

4

Er kunnen geen extra kaarten worden aangevraagd. Coachkaarten zijn gratis.

Verdeling zitplaatsbewijzen.
Het aantal zitplaatsen dat beschikbaar is in de hal wordt gedicteerd door de huidige COVID regels.
Per dag wordt per team het aantal zitplaatsbewijzen vastgesteld a.d.h.v. het aantal judoka's voor die dag.
Verdeling:

Aantal Judoka's/dag

Aantal zitplaatsen

1

1

2

1

3-5

2

6-9

3

10-11

4

12-14

5

15 of meer

6

Zitplaatsbewijzen kosten Euro 5 per dag/plaats en worden op de rekening van de club gefactureerd.
Er kunnen geen extra kaarten worden aangevraagd.
Zitplaatsbewijzen kunnen alleen online worden geboekt; Op het toernooi kunt U geen zitplaatsbewijzen kopen.

Coachkaarten en zitplaatsbewijzen kunnen online worden geboekt.
a. Log in in ons systeem: https://www.judovenray.nl/index.php/en/reg-login
b. Kies onder de optie [Club details] de opties [Seats] of [Coaches].
Vul de gegevens in.
Noot: van de geregistreerde coaches vragen wij ook een e-mail adres zodat wij hun verder kunnen informeren over het toernooi.

Nadat de club de volledige betaling heeft gestort op onze rekening (voor 8 oktober a.s.), worden de aangevraagde
zitplaatsbewijzen (digitaal) beschikbaar gesteld.
De Coachkaarten (en weegbriefjes van de judoka's) kunnen op het toernooi bij de Informatie Desk aan de ingang worden opgehaald.

Wij zijn voornemens om deze week het programma en tijdschema te publiceren inclusief tijden/brackets voor COVID check/QR-Controle,
Weegtijden en tijden van de wedstrijden.

17 september 2021
I.v.m. grote interesse voor onze accomodatie aanbiedingen is het Hotel Asteria nu compleet volgeboekt!
Ook de cottages van Center Parcs lopen als een speer: Daar hebben we alleen nog maar 5 persoons cottages beschikbaar.
De 6 persoons cottages zijn volgeboekt.

8 september 2021
Registratie is gesloten. Nieuwe teams/judoka's kunnen niet meer worden toegevoegd. Op de Reservelijst staan momenteel 55 juodka's.
Meeste teams (149) hebben hun deelname bevestigd. Teams ontvingen bevestiging/annulering via e-mail.
Teams kunnen tot eind september hun judoka data wijzigen.
Volgende update wordt verwacht rond 22 september, als duidelijk is wat de nieuwe/bewijzigde COVID maatregelen inhouden.

1 september 2021
De registratie is gesloten. We zitten (met de beperkende maatregelen) vol.
Nieuw ingeschreven clubs/judoka's worden toegevoegd aan de Reserve-lijst.
Huidige ingescreven clubs dienen hun deelname te bevestigen vóór 8 september 2021.
Indien clubs niet bevestigen worden de huidige plaatsen aan judoka's van de reservelijst gegeven.
Bevestigen kan door HIER in te loggen.

28 augustus 2021
Vandaag hebben we een COVID update gemailed aan de geregistreerde clubs.
Meer informatie vindt U HIER.

30 maart 2021
TOERNOOI UITGESTELD
Helaas moeten wij U mededelen dat ons Toernooi is uitgesteld.

Op dinsdag 23 maart heeft onze regering alle openbare (sport) evenementen tot half mei 2021 verboden.
Op dit moment is het onduidelijk of dit verbod na half mei zal worden opgeheven en inherent daar aan: ons toernooi kan doorgaan.
Deze situatie maakt het moeilijk om te plannen, niet alleen voor ons als organisatie maar, ook voor onze geregistreerde internationale deelnemers, aangezien sommigen hun reisarrangementen in een vroeg stadium moeten boeken zonder de zekerheid dat men kan reizen en/of het Toernooi zal plaatsvinden.

We stellen daarom ons toernooi uit tot 16-17 oktober 2021.
Geregistreerde teams en deelnemers hoeven zich niet opnieuw te registreren: zij blijven geregistreerd voor de oktober versie van ons toernooi, tenzij het team de registratie zelf annuleert.
Tevens blijven gehonoreerde wildcards gehandhaafd.
Hetzelfde geldt voor reeds geboekte accommodatie / faciliteiten: deze blijven staan met aangepaste data, tenzij het team ze zelf annuleert.

Het annuleren van teams / accommodatie / faciliteiten is kosteloos.
Geannuleerde teams ontvangen in voorkomend geval betaalde gelden retour.

Registratie en het wijzigen van data is mogelijk tot 1 oktober 2021.

Wij willen ons verontschuldigen voor het feit dat we het toernooi (opnieuw) moeten uitstellen maar, hopen U allen in oktober a.s. in goede gezondheid te kunnen ontvangen.

1 Januari 2021
De registratie is geopend!

Beste Sportvrienden
Judo Vereniging Venray organiseert in 2021 weer haar jaarlijks Internationaal Judo Toernooi. Dit zal plaatsvinden op 5 en 6 juni.
 
Alhoewel CORONA momenteel een groot deel van ons (sport)leven dicteert, hopen we dat die beperkingen begin juni 2021 (enigszins) zijn opgeheven.
Het is daarom dat we ons toernooi wél plannen maar, we realiseren ons meteen dat de omvang en uitvoering anders kan zijn dan in voorgaande jaren.
 
Om die reden hebben we de inschrijfperiode ook verruimt en wordt de definitieve omvang van het toernooi eerst rond half mei 2021 bepaald.
 
Het spreekt voor zich dat aan het op grond van CORONA annuleren van toernooi en/of deelname geen kosten zijn verbonden; betaalde inschrijfgelden zullen in voorkomend geval worden gerestitueerd.
 
Registreren kan vanaf 1 januari 2021, 16:00 uur.
Nederlandse clubs kunnen -i.v.m. het internationaal karakter- NIET registreren via de JBN Toernooi module maar, alleen online via: www.judovenray.nl/toernooi
Meer informatie treft U aan in de uitnodiging.
 
Registreer dus, in de hoop dat we in juni 2021 kunnen sporten.
In de tussentijd: Blijf gezond!

Met vriendelijke groet,

De Toernooi Organisatie